Požadavky 1P Osobnost pedagoga
Požadavky ke splnění bloku osobnost pedagoga
Studenti ve dvojicích (či trojicích) společně splní následující úkoly a výsledek společné práce předají pedagogovi do 12.6.
1) Vyplnit dotazník a pozorování, zhodnotit jej
2) Stanovit si vlastní úkol, splnit jej a koučovat svého kolegu.
Dotazník a pozorování:
· Zvolte stanovenou oblast:
Postoje/ Komunikace a jednání / Dovednosti / Znalosti
· Dotazník:
Úkol pro studenty: zadejte níže položenou otázku svému učiteli praxe a zaznamenejte odpovědi.
Otázka učiteli: Formulujte za sebe 4-5 důležitých konkrétních dovedností pedagoga v oblasti………..
Odpověď 1:
Odpověď 2:
(Odpověď 3):
· Pozorování:
Úkol pro studenty: Každý v 1 pozorovacím archu popište 5-6 situaci, kdy pedagog během dne využil některou dovednost z dané oblasti, nebo ji naopak nedovedl použít:
Příklad:
Oblast: Znalosti
Sit. 1. Všeobecný přehled: Během ranních činností učitel chodí mezi dětmi a ptá se na názvy rostlin, které jsou na obrázcích, on sám zná jména rodová, druhová a dovede vysvětlit dětem, kde například rostlina roste.
Sit. 2. Znalost dítěte: Učitel zná své děti a během cvičení se zaměřuje na Vanesu, protože ví, že má tendence necvičit pořádně, všímá si jí a opravuje.
Pozorovací archy přiložte k finální práci. Dále společně ve skupině zhodnoťte co jste zjistili z dotazníku a pozorování.
(Objevili jste nějakou vlastnost, která nebyla na seznamu a je důležitá? Jsou pozorovací archy v něčem odlišné/ podobné? Zjistili jste něco důležitého k tématu osobnost pedagoga?)
Osobní úkol
Odpovězte na otázky:
Úkol 1:
Jméno:
Vlastnost, kterou rozvíjím:
Formulujte konkrétně úkol:
Jak se mi dařilo ho splnit:
Komentář Kouče:
Úkol 2:
Jméno:
Vlastnost, kterou rozvíjím:
Formulujte konkrétně úkol:
Jak se mi dařilo ho splnit:
Komentář Kouče:
------------------------------------------------
Obrázek vlastností ke stáhnutí zde:
vlastnosti pedagoga 1P 15.pdf (105374)